DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Kaip galiu pateikti užsakymą?
Užsakymą galite pateikti apsilankę mūsų internetinėje parduotuvėje, pasirinkę norimas prekes ir pridėję jas į krepšelį. Baigę apsipirkti, spustelėkite „Apmokėti“ ir sekite instrukcijas.
Ar reikia registruotis norint pirkti?
Ne, galite pirkti kaip svečias, tačiau registracija leidžia stebėti užsakymų istoriją ir gauti specialius pasiūlymus.
Kiek kainuoja pristatymas?
Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto kurjerio ir užsakymo sumos. Užsakymams virš 50 € pristatymas nemokamas!
Ar galiu grąžinti prekes?
Taip, nepanaudotas ir nepažeistas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo gavimo datos.
Kas apmoka grąžinimo išlaidas?
Jei prekė brokuota arba neatitinka užsakymo, grąžinimo išlaidas apmokame mes. Kitais atvejais – pirkėjas.
Kaip pradėti grąžinimo procesą?
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@bellebeauty.lt ir nurodykite užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį.
Kaip gauti nuolaidą pirmam užsakymui?
Užsiregistravę mūsų naujienlaiškiui gausite specialų nuolaidos kodą pirmam užsakymui.
Kaip galiu susisiekti su jumis?
- El. paštu: info@bellebeauty.lt
- Telefonu: +370 600 46196
Kokios jūsų darbo valandos?
Dirbame darbo dienomis nuo 9:00 iki 18:00.